субота, 16. октобар 2021.

ОД БЕГЕЧА ДО АУСТРАЛИЈЕ - ЖИВОТНА ПРИЧА РАТКА МИЛИЋЕВИЋА...



Велики број људи са ових простора се током двадесетог века одселио у Аустралију јер је ова држава постала једно од најпопуларнијих и најпривлачнијих места за живот захваљујући својој прелепој природи, фантастичној инфраструктури и растућој економији.

Ратко Роберт Милићевић је на пети континент стигао из Војводине и постао један од најуспешнијих српских бизнисмена у Аустралији и власник више компанија које успешно раде већ деценијама на петом континенту.

„Када сам напунио 18 година емигрирао сам за Аустрију, илегално наравно, да не бих ишао у војску. Сматрао сам да би две године војске биле погрешне за мене. То је било превише времена, најлепше године живота, а био сам млад, јак. Хтео сам да радим негде у иностранству физичке послове где бих могао да зарадим неки новац па да се чак и можда вратим назад ако будем могао да живим у бољим условима.

Књига може да се купи у КЊИЖАРАМА ДЕЛФИ...

 https://www.delfi.rs/knjige/175899_price_sa_5_kontinenta_knjiga_delfi_knjizare.html

Нема коментара:

Постави коментар